Nu de foarte multi ani au inceput sa se organizeze adevarate petreceri de Craciun la… birou. Foarte multe companii aleg sa petreaca asa cum se cuvine in ultima zi de activitate din an, organizand o mica petrecere intre angajati. Petrecerea de Craciun la birou este o idee excelenta si o ocazie minunata pentru ca angajatii sa comunice mai mult intre ei, sa se cunoasca mai bine si sa discute orice altceva in afara de problemele legate de munca de zi cu zi. Insa pentru ca o astfel de petrecere organizata la birou sa fie un adevarat succes, unele reguli necesita a fi respectate cu strictete. Pe parcursul acestui articol va vom oferi cateva detalii referitoare la cele mai frumoase petreceri organizate la birou cu ocazia sarbatorilor de iarna.

Cand si cine organizeaza petrecerea de Craciun la birou

De cele mai multe ori petrecerea de Craciun organizata la birou este o decizie colectiva si toti angajatii trebuie sa fie anuntati din timp cu referire la data si ora petrecerii. De obicei petrecerea este organizata in ultima zi de munca din an, inainte de inceperea concediului de sarbatori, sau chiar cu o zi sau doua inaintea ajunului, in cazul in care nu toti angajatii au concediu. Care este scopul acestei petreceri? Ei bine…foarte multe persoane nu sunt de acord cu organizarea de petreceri la locul de munca, insa un astfel de eveniment este cat se poate de benefic pentru toti angajatii firmei. Scopul principal al petrecerii de Craciun de la birou este intotdeauna un prilej de voie buna si distractie. Mai mult decat atat este un moment foarte important deoarece se vor concluziona toate reusitele companiei, dar si ale angajatilor.

Multi angajati s-ar simtit stanjeniti de prezenta sefului lor la petrecere, insa este o oportunitate de a comunica deschis cu acesta nu doar lucruri legate strict de firma.

Petrecerea de Craciun la birou, Foto: techiefeed.com
Petrecerea de Craciun la birou, Foto: techiefeed.com

Exista si companii care aleg sa organizeze petrecerea de Craciun la un restaurant

Pentru a avea o petrecere de Craciun reusita, trebuie sa se stabileasca din timp si meniul. Nu este indicat sa se stranga bani de la fiecare angajat, sa se faca o “cheta” si un angajat al companiei sa fie delegat sa se ocupe de toate cumparaturile, deoarece pot exista mici conflicte de idei si gusturi. De aceea, cea mai buna solutie este ca angajatii companiei care organzieaza petrecerea de Craciun la birou sa angajeze o firma de catering care se va ocupa de tot. Aceasta va prezenta din timp meniul angajatilor si acestia se vor putea hotari mult mai usor asupra felurilor de mancare pe care le vor consuma, dar si asupra bauturilor. Pe langa faptul ca aceasta metoda este mult mai simpla, este si mult mai economica. Firma de catering se va ocupa de toate detaliile.

Aranjarea locului festiv

Inainte de inceperea petrecerii, angajatii firmei se pot ocupa de amenajarea spatiului unde se vor reuni pentru a sarbatori Craciunul inainte, pot impodobi bradul de Craciun impreuna sau pot decora incaperea unde se va tine petrecerea.

Sa dam startul petrecerii!

Angajatii s-au reunit la locul stabilit si la ora stabilita si distractia de la birou poate incepe. Acum fiecare dintre angajatii firmei este liber sa isi exprime multumirile sau neplacerile pe care le-a intalnit pe tot parcursul anului care urmeaza sa ia sfarsit. Mai mult decat atat, angajatii se felicita intre ei, se incurajeaza si isi pot oferi mici daruri. Sa nu uite insa nici de seful care, chiar daca nu este prezent, cu siguranta ii pandeste de undeva.

Citește și:  Telefonul mobil, un inamic? Cauzează acest dispozitiv cancer cerebral?

Micile atentii pentru colegii de munca sunt necesare. Nu este nevoie sa va complicati pentru ca un cadou oferit unei persoane despre care nu cunoasteti prea multe informatii este o adevarata incercare. De aceea este bine sa oferiti mici atentii de sezon, cum ar fi decoratiunile de Craciun. Acestea sunt apreciate de majoritatea persoanelor in aceasta perioada. Pentru directorul firmei insa, ar fi necesar un cadou mai serios, insa nu foarte costisitor. Un pix sau un stilou deosebit, o rama foto eleganta sau un port-card din piele sunt mici idei care se potrivesc unei persoane serioase.

Pentru a da un plus de amuzament petrecerii de la birou, unul dintre anagajati ar putea realiza diplome personalizate, pe care sa le ofere tuturor colegilor. Cu siguranta acestia vor fi foarte entuziasmati, iar atmosfera va fi mult mai destinsa.

Amenajarea biroului pentru petrecerea de Craciun, Foto: abbeyscathouse.wordpress.com
Amenajarea biroului pentru petrecerea de Craciun, Foto: abbeyscathouse.wordpress.com

Ce este permis in cadrul unei petreceri de Craciun la birou

In cadrul unei petreceri organizate la birou comunicarea este cel mai important aspect. Daca veti sta retras pe toata durata petreceri colegii vor considera ca nu ii agreati, ceea ce pe viitor va poate afecta relatia profesionala. Este bine sa comunicati deschis cu toti colegii de munca si sa incercati sa fiti aproape de acestia in aceasta zi speciala. Felicitarile si incurajarile sunt bine primite. Atmosfera in cadrul unei astfel de petreceri trebuie sa fie foarte destinsa.

Ce nu este permis in cadrul petrecerii de Craciun de la birou

Este de preferat ca in cadrul unei petreceri organziate la birou sa se evite formarea “bisericutelor”. Toti angajatii ar trebui sa stea impreuna si sa se simta bine impreuna, ca un adevarat colectiv unit. Mai mult decat atat, criticile la adresa colegilor sau discutiile in contradictoriu sunt interzise. In ceea ce priveste stilul vestimentar, ar fi de preferat sa se evite hainele extravagante si sa se pastreze acelasi aspect office, pentru ca, pana la urma, este vorba despre o petrecere organizata la locul de munca. Nu este indicat sa se consume bauturi alcoolice in exces, deoarece aceia care vor bea peste masura nu vor fi priviti cu ochi prea buni in viitor. Mai mult decat atat, daca nu este specificat faptul ca angajatii pot veni si cu alti invitati, evitati sa veniti la petrecere cu alte persoane, deoarece veti fi pusi in situatii dificile.

Indiferent daca este vorba de o firma mica, iar numarul de angajati este la fel de mic, sau daca este vorba de o companie cu un numar mare de angajati, petrecerile de Craciun organizate la birou sunt un bun prilej de relaxare, chiar daca situatia economica la nivel mondial nu este una prea stralucita.

Nu uita să distribui dacă ți-a plăcut:
Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.