Plecați într-o excursie de o zi cu bicicleta? Cu siguranță, nu trebuie să vă lipsească o sursă solidă de energie dintr-o gustare de calitate pe care să o puteți lua cu voi. S-ar putea să vă bazați și pe un restaurant de pe marginea drumului, dar dacă înlocuiți toate caloriile arse cu o farfurie plină de gulaș și cinci chifle aburite, spălând totul cu o halbă de bere, puteți fi siguri că restul călătoriei voastre nu va merge la fel de bine cum v-ați fi asteptat. Cu burta plină și picioarele obosite, vă veți simți mai pregătiți pentru culcare decât pentru niște kilometri extra.

Din fericire, în articolul de astăzi, vă vom prezenta câteva sfaturi despre cum să vă restabiliți energia atunci când simțiți că nu mai puteți continua, iar linia de sosire este departe de a fi la vedere. În plus, vă vom oferi câteva recomandări de alimente care vă vor satisface stomacul pentru o perioadă mai lungă de timp, fără a-i da prea mult de furcă.

Care este gustarea ideală pentru un ciclist?

closeup of a young caucasian cyclist man wearing cycling gloves eating a ham and cheese sandwich, wrapped in aluminum foil, next to his bicycle outdoors

Dacă planurile voastre includ o plimbare de o oră după-amiaza în cartier, nu există prea multe motive pentru care să nu luați cu voi orice tip de mâncare. Doar asigurați-vă că ați mâncat suficient înainte și că vă așteaptă o cină solidă acasă. Cu siguranță nu trebuie să uitați de hidratarea adecvată. Toată lumea ar trebui să bea 30 – 45 ml de lichide pe kilogram de greutate corporală pe zi. Această cerere crește cu orice activitate fizică implicată, așa că asigurați-vă că luați cu voi o sticlă de apă. Dacă plecați pentru o cursă mai lungă, luați în considerare să profitați de băuturile ionice, care vă alimentează corpul cu electroliții pierduți din cauza transpirației. Printre cei mai importanți se numără, de exemplu, sodiul și potasiul, care sunt esențiali pentru hidratarea adecvată a organismului vostru. Cu toate acestea, să nu uităm de calciu, care joacă un rol important împotriva contracției musculare și de magneziu, care ajută la prevenirea crampelor musculare și contribuie la senzația de mai puțină epuizare și oboseală.

Când preconizați că va dura câteva ore călătoria voastră, întrebarea ce să mâncați devine destul de relevantă. Restabilirea energiei fără a afecta sistemul digestiv va fi cu adevărat importantă. Dacă mâncați o porție de cartofi prăjiți cu brânză la grătar pe marginea drumului, vă poate costa și regrete pe lângă prețul obișnuit al mesei din meniu. Vă veți descurca mult mai bine dacă luați cu voi o gustare cu conținut scăzut de grăsimi. Acest macronutrient are cea mai lungă perioadă de absorbție, ceea ce înseamnă că corpul vostru are nevoie de mult timp și energie pentru a-l digera, lucru pe carevcu siguranță nu vi-l doriți de la o gustare sport. Concentrați-vă pe alegerea alimentelor care sunt în mare parte carbohidrați și includ unele proteine. Carbohidrații sunt sursa cea mai directă și rapidă de energie, în timp ce proteinele vă susțin rata de regenerare.

Citește și:  Istoria Paștelui – cea mai importantă sărbătoare creștină are rădăcini păgâne și evreiești

Așadar, ce ar trebui să luați cu voi?

  • fructe care nu vor fi strivite în rucsac, cum ar fi merele, perele sau fructele liofilizate.
  • batoane proteice și fursecuri
  • batoane energizante, flapjacks, batoane crude.
  • gel energizant ReCharge
  • Carne uscată Beef jerky

Ce ar trebui să consumați la prânz într-o călătorie lungă cu bicicleta?

Dacă călătoria voastră va dura probabil toată ziua, planificați un prânz bun și o gustare mai consistentă. Călătoria timp de câteva ore vă va cheltui multă energie și, fără îndoială, vă va provoca, de asemenea, unele senzații serioase de foame, așa că planificați-vă din timp și pregătiți-vă bine. Încă o dată, asigurați-vă că și felul principal are un conținut scăzut de grăsimi greu de digerat.

Pregătiți prânzul respectând următoarele sugestii:

  • sandviș din pâine integrală cu șuncă, brânză, ou și legume
  • niște pâine cu o conservă de ton sau sardine și legume
  • salată de paste cu carne sau o alternativă pe bază de plante cu legume

Dacă nu aveți chef să cărați cutii de prânz cu voi, restaurantele de pe marginea drumului sunt, desigur, întotdeauna o opțiune. Cu toate acestea, dacă alegeți această cale, veți face bine să vă documentați, căutând ce restaurante puteți întâlni pe traseul vostru și ce oferă acestea. Planificați-vă prânzul într-un loc care oferă mâncăruri mai ușoare, care să nu vă lase prea plini pentru a vă continua călătoria.

Ce fel de mâncare ar trebui să includă prânzul la restaurant?

  • o sursă de proteine – carne slabă, pește, alternative de carne pe bază de plante, ouă sau leguminoase
  • o sursă de carbohidrați – orez, paste, cușcuș, bulgur, quinoa, cartofi sau cartofi dulci
  • fructe sau legume
  • o băutură pentru rehidratare

A mânca bine într-o excursie cu bicicleta nu este știința rachetelor. Dacă doriți să porniți într-o călătorie mai lungă, planificați din timp și pregătiți o cantitate bună de alimente de înaltă calitate, care vă vor restabili energia pe care ați cheltuit-o pe drum. Rețineți că pot apărea situații neprevăzute prelungindu-vă călătoria și planificați în consecință, luând cu voi o gustare de urgență. Cu siguranță nu doriți să parcurgeți zeci de kilometri fără a avea suficientă hrană sau apă. Dacă luați cu voi snack baruri și alte delicii, rețineți că ambalajele nu au ce căuta pe marginea traseului. Pregătiți o secțiune a rucsacului pentru orice gunoi pe care îl puteți produce și aruncați-l în coșurile destinate de-a lungul drumului sau la sfârșitul călătoriei. Cu această măsură simplă, veți contribui la protejarea naturii. Pedalare fericită!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.